Kredyty a prawa konsumentów

Ostatnio wiele się słyszy o tak zwanych pożyczkach pozabankowych, które stają się przyczyną poważnych kłopotów finansowych. Niewielka rozwaga ludzi podczas zaciągania zobowiązań powoduje, że nie liczą się oni z możliwymi konsekwencjami takich działań. Niestety podpisaniu umowy jest już za późno na jakąkolwiek korektę – maszyna ruszyła i prawdopodobnie oskubie klienta do cna. Czy można coś z tym zrobić? Owszem – należy bezwzględnie i szczegółowo czytać umowy. A jeśli już podpisaliśmy niekorzystną dla nas umowę? Wtedy pozostaje nam sądowa walka o nasze prawa jednak jest to droga wątpliwa. Profi Credit opinie jednoznacznie wskazują, że walka z takimi firmami to droga przez mękę. Bez wsparcia i zbiorowych pozwów nie mamy właściwie szans  na wygraną.

euroInaczej sprawa się ma jeśli zapisy umowy są niedotrzymywane – wtedy szansa na sukces jest dużo większa. Ludzie zwietrzyli swoje szanse na zwrot choćby części zobowiązań i domagają się regulowania takich umów prawem. Problem w tym, że prawo działa a wszystko co robią te czy inne firmy mieści się w jego granicach. Profi Credit opinie prawników wskazują jednoznacznie na konieczność bycia rozważnym i obowiązek zagłębiania się w szczegóły umowy. Warto to robić w przypadku każdej zawieranej umowy jednak jeśli chodzi o pożyczki pozabankowe powinniśmy być szczególnie ostrożni. No chyba, że chcemy dołączyć do ludzi oszukanych, którzy teraz próbują w jakikolwiek sposób dochodzić swoich praw.

O Autorze:

Piszemy o polskich sklepach, bankach i usługodawcach. Dostarczamy raportów i porad dotyczących zakupów i finansów. Zapraszamy do sprawdzania najnowszych raportów i artykułów. Również zachęcamy do komentowania i opiniowania naszych publikacji.