Dlaczego warto skorzystać z oferty krówek reklamowych?

krówki personalizowane

Wszyscy wiemy, że reklama jest dźwignią handlu. Czasem chodzi o to, aby ktoś dowiedział się o naszym produkcie lub usłudze. Znacznie częściej marketing służy do wyróżnienia się na tle konkurencji i wywołania pozytywnych emocji. Jak w takie działania wpisuje się wykorzystanie krówek reklamowych?

Dlaczego krówki reklamowe działają?

Nie bez powodu coraz więcej przedsiębiorstw wykorzystuje słodycze w swoich akcjach marketingowych. To łatwy i efektywny sposób na utrwalenie relacji i promowanie swojego wizerunku. Krówki reklamowe działają, ponieważ większość osób lubi słodycze i z chęcią po nie sięgnie. Nawet jeżeli ktoś jest obecnie na diecie na pewno z przyjemnością sięgnie po krówkę, aby dać ją swoim dzieciom na deser. Jest to więc jeden z niewielu „gadżetów” reklamowych, które sprawdzą się u każdego.

Co więcej, to idealny sposób, aby nawiązać relacje z nowymi klientami, jak i podtrzymać te, które już mamy. Wiele gadżetów reklamowych możemy dać raz, ale w dłuższej perspektywie będą dla wielu osób powtarzalne i nieprzydatne. Jednak słodycze za każdym razem, kiedy je wręczamy wywołają uśmiech.

krówki z nadrukiem

Dlaczego krówki?

Wiele firm stawia na krówki reklamowe i ma to swoje uzasadnienie. Oczywiście wiele osób powie, że w działaniach marketingowych można wykorzystać wszelkiego rodzaju słodycze, które będą miały bardzo różny design i smak. Zdarzają się nawet rozwiązania, które kształtem i teksturą pasują do naszej gamy produktów. Jednak należy to bardzo dobrze przemyśleć. Wszystkie słodycze z czekolady mogą się rozpuścić lub zbieleć w wysokiej temperaturze, a nie chcemy się kojarzyć z zepsutymi rzeczami. Wiele produktów ma równie krótki termin ważności.

Pamiętajmy też, że krówki są podzielne, przez dłuższy czas się nie zepsują, a ich opakowanie łatwo spersonalizować. Nie są również kłopotliwe podczas przewozu czy wręczania. To właśnie te wszystkie zalety decydują o tym, że to tak często wybierane rozwiązanie.

Na co zwrócić uwagę kupując krówki reklamowe?

Przede wszystkim kiedy wybieramy słodycze reklamowe musimy się zastanowić nad wyborem producenta. Słodkości mają o nas dobrze świadczyć i reprezentować naszą markę, więc muszą być najwyższej jakości. Bardzo wiele osób uważa, że krówka to krówka. Wbrew pozorom naprawdę łatwo zauważyć różnicę pomiędzy produktem najwyższej jakości a najtańszym. Krówki powinny być odpowiednio słodkie, kremowe i ciągnące. Jednak jeżeli nie wybierzemy odpowiedniego producenta możemy skończyć z takimi, które będą grudkowate i przepełnione cukrem. Drugim elementem powinna być personalizacja opakowania. Zazwyczaj krówki personalizowane zapakowane są w 2 papierki. Ten pierwszy przylega bezpośrednio do cukierka i ułatwia odpakowywanie. Ten drugi na zewnątrz zabezpiecza ciągutka. To właśnie na tym zewnętrznym możemy wykonać personalizowany nadruk. Zastanówmy się nad tym jak ma on wyglądać. Oczywiście może być to po prostu logotyp naszej firmy, ale nie musi. Możemy nadrukować na nich naszą kolorystykę, nazwy produktów, wartości firmy czy hasło reklamowe. Ogranicza nas tu tylko nasza kreatywność.

Na koniec warto pamiętać, że liczy się wykorzystanie krówek reklamowych. Możemy oczywiście postawić kogoś z koszykiem naszych krówek w ruchliwym miejscu, ustawić je na ladzie lub przy kasie. Jednak jeżeli będziemy je wykorzystywać do nawiązania dialogu, chwili rozmowy o naszej firmie, produktach czy usługach, to zostawimy znacznie przyjemniejsze wrażenie. Również rezultaty takiej akcji znacznie lepiej przełożą się na biznes.