Tablice reklamowe – dobry sposób na reklamę

Każdy kto jest przedsiębiorcą chce sprzedać swój produkt, rozreklamować firmę czy oferowaną usługę. Aby tego dokonać musi w jakiś sposób dać do zrozumienia światu i potencjalnym klientom, że istnieje i ma coś do zaoferowania. Zdecydowanie najprostszą i najskuteczniejszą metodą, która pozwoli ściągnąć klientele i tego dokonać jest reklama.

Kampania reklamowa, która jest dobrze zaplanowana i zaprojektowana, pozwala dotrzeć do o wiele większej liczby potencjalnych klientów, którzy za jej sprawą, będą skłonni zdecydować się na usługę czy produkt, który oferowany jest przez firmę, korzystającą z takiej formy promocji.

Reklama dopasowana do biznesu

Istnieje wiele rodzajów reklam i ich form, jednak nie ich ilość i zasięg jest najważniejszy, a to żeby dobrane były one do indywidualnych potrzeb klienta oczekującego promocji. Wymagania wielkiego koncernu motoryzacyjnego czy farmaceutycznego są znacznie większe aniżeli wymagania małego salonu kosmetycznego, czy warsztatu samochodowego, które zwyczajnie nie potrzebują kampanii reklamowej na największych kanałach telewizyjnych w godzinach szczytu oglądalności.

Takim małym firmom wystarczy reklama o znacznie mniejszym zasięgu i o znacznie mniejszej skali.  Dobrze przeprowadzana promocja powinna być dobrana w zależności od potrzeb, oczekiwań oraz możliwości podmiotów, które jej oczekują.

Tablice reklamowe – dobry sposób na marketing

 

tablica reklamowa

Rozwiązaniem, które oferuje szeroki zakres różnego rodzaju akcji promocyjnych i pozwala na odpowiedni dobór środków przekazu są różnego rodzaju tablice reklamowe, znane szerzej jako billboardy czy reklamy wielkopowierzchniowe.

Tablice, na których umieszczane są reklamy, cechują się dużą powierzchnią, która całkowicie przeznaczona jest na cele reklamowe. Im reklama jest większa, tym bardziej rzuca się nam w oczy i sprawia, że zapamiętamy ją, a w niedalekiej przyszłości za jej sprawą zakupimy produkt, który przedstawiała.

Kampania marketingowa prowadzona za ich pomocą, pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców, którzy tłumnie będą ją mijać każdego dnia w drodzy do pracy czy szkoły.

Możliwości, które oferują tablice reklamowe jest wiele. Różnego rodzaju wymiary i formaty, rozlokowanie w szczególnych dla klienta miejscach czy możliwość oświetlenia sprawia, że możliwości dostosowania reklamy do oczekiwań klienta są bardzo szerokie – opowiada specjalista z BMS Media.

Tablice reklamowe możemy między innymi sklasyfikować za pomocą sposobu ich połączenia z gruntem.

tablica reklamowa na ulicy

Wyróżniamy:

  • Tablice statyczne, które na stałe zabetonowane są w ziemi.
  • Tablice naścienne, które zamontowane są na ścianach budynków.
  • Tablice przestawne, które nie są związane na stałe z gruntem, a jej stabilność gwarantują na przykład betonowe obciążniki.
  • Tablice mobilne, które umieszczane są najczęściej na przyczepie, która mocowana jest do samochodu.

Kolejnym wyróżnikiem jest rodzaj oświetlenia stosowany do nocnej ekspozycji reklamy, która umieszczona jest na tablicach, wyróżniamy:

  • Tablice nieoświetlone, które zwyczajnie nie posiadają żadnych lamp.
  • Tablice oświetlone w sposób tradycyjny, za pomocą lamp, które oświetlają reklamę od przodu.
  • Tablice oświetlone od tyłu, tak zwane backlighty, które równomiernie oświetlają reklamę.

Jednak najważniejszym wyróżnikiem jest bez wątpienia sam wymiar tablicy, do najpopularniejszych wymiarów należą:

  • Tablice o powierzchni poniżej 12 metrów kwadratowych.
  • Tablice o powierzchni 12 metrów kwadratowych i formacie 5,04×2,38 (wymiar europejski) i 4×3 metra.
  • Tablice o powierzchni 18 metrów kwadratowych.
  • Tablice o powierzchni 36 metrów kwadratowych i więcej, które określane są już mianem megabordów.
Rate this post

Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *